Premium målrettingsdata
Målrettet digital markedsføring er ingenting uten gode data. SmartSpot™ har lansert Norges første og eneste dataplattform (DMP) for lyd med førstepartsdata om norske lyttere. Gjennom innlogging, brukerdata, konkurranser og god kjennskap til lytterne i hele P4-gruppens univers samler vi førstepartsdata. Vi kan dermed planlegge kampanjer med detaljert målretting, og levere verdifulle kampanjerapporter i etterkant med nøyaktige data.

Alle data er innhentet på lovlig måte med samtykke i tråd med GDPR og holdes kontinuerlig oppdatert. Med våre data får lytteren mer relevant innhold og annonser, samtidig som annonsøren treffer mer effektivt med budskapet og får høyere effekt av annonseinvesteringen.

Vi vet kjønn, alder, bostedskommune, og e-post på mange av våre lyttere, og kan i kombinasjon med brukeradferd, tekniske data og tredjepartsdata spisse budskapet for å sikre optimal målretting, dekning og effekt (ROI).
Ønsker du tilpasset målretting?
Kontakt oss gjerne for å høre hvordan du kan nå akkurat de du ønsker å snakke til, på tvers av radiokanaler, podkaster, eller begge deler. Vi kan tilby bred dekning, forsterket dekning i spesielle målgrupper eller spisset budskap til én kjernemålgruppe.
Kontakt oss på annonsere@smartspot.no for å prøve eller lære mer.